BÉRÜGYINTÉZÉS

A bérügyintézés magában foglalja mind az egyéni és társas vállalkozók, mind az általuk munkaviszonyban és egyéb jogviszonyban foglalkoztatottak bérezésével, juttatásaival kapcsolatos ügyintézést.

A havi bérügyintézési díj az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

  • beléptetés, bejelentés a NAV felé
  • kiléptetés a szükséges igazolások elkészítésével
  • a jogviszonyban történő változások bejelentése
  • egyszerűsített foglalkoztatás ügyintézése (bejelentés, számfejtés)
  • havi számfejtés készítése kapott munkaidő-nyilvántartás alapján
  • szabadság, betegszabadság nyilvántartása
  • letiltások kezelése
  • bérlisták és bérjegyzékek elkészítése és továbbítása
  • havi munkabér / juttatás átutalási lista készítése és továbbítása
  • havi adó- és járulékkötelezettség átutalási lista készítése és továbbítása
  • havi/éves bevallások teljesítése a NAV felé
  • év végi igazolások elkészítése és továbbítása

Külön díjazás ellenében igénybevehető szolgáltatások:

  • közreműködés munkaügyi iratok elkészítésében (munkaszerződés, munkaköri leírás, felmondással kapcsolatos iratok)
  • foglalkoztatási támogatások ügyintézése
  • statisztikai jelentések készítése
  • SZJA bevallás készítése vagy NAV által készített bevallási tervezet ellenőrzése, kiegészítése