A bérügyintézés magában foglalja mind az egyéni és társas vállalkozók, mind az általuk munkaviszonyban és egyéb jogviszonyban foglalkoztatottak bérezésével, juttatásaival kapcsolatos ügyintézést.
A havi bérügyintézési díj az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
- beléptetés, bejelentés a NAV felé
- kiléptetés a szükséges igazolások elkészítésével
- a jogviszonyban történő változások bejelentése
- egyszerűsített foglalkoztatás ügyintézése (bejelentés, számfejtés)
- havi számfejtés készítése kapott munkaidő-nyilvántartás alapján
- szabadság, betegszabadság nyilvántartása
- letiltások kezelése
- bérlisták és bérjegyzékek elkészítése és továbbítása
- havi munkabér / juttatás átutalási lista készítése és továbbítása
- havi adó- és járulékkötelezettség átutalási lista készítése és továbbítása
- havi/éves bevallások teljesítése a NAV felé
- év végi igazolások elkészítése és továbbítása
Külön díjazás ellenében igénybevehető szolgáltatások:
- közreműködés munkaügyi iratok elkészítésében (munkaszerződés, munkaköri leírás, felmondással kapcsolatos iratok)
- foglalkoztatási támogatások ügyintézése
- statisztikai jelentések készítése
- SZJA bevallás készítése vagy NAV által készített bevallási tervezet ellenőrzése, kiegészítése